ספורטאי על שמרוויחים מיליוני דולרים בשנה עושים את הכסף שלהם גם מחוזי פרסום. בנוסף, צריך להכיר את האופן שבו המערכת פועלת על מנת להבין מדוע גם מועדוני הספורט הם חלק בלתי נפרד מההצלחה
גברים ונשים שמחפשים לקנות בגדי ים ובגדי ספורט מכירים היטב את התופעה של הזדהות עם פרזנטורים מסוימים. אמנם לא מדובר בתופעה חדשה וכבר שנים רבות שיש מאחורה כל סדרה מוצלחת של דגמי בגדי ספורט פרזנטור שמפרסם אותם, אבל נדמה שבשנים האחרונות זה עלה עוד מדרגה.
התוצאה של שימוש בספורטאי על לצורך פרסום סוגים שונים של מוצרים היא עלייה משמעותית ברווחים שלהם. לצד מיליוני דולרים שאותם ספורטאים מרוויחים מהמועדון שאליו הם שייכים, הם משתתפים בקמפיינים פרטיים וכך מגדילים את הרווחים שלהם בעשרות אחוזים מדי שנה.
מועדוני הספורט והצמיחה הכלכלית שלהם
אבל האמת היא שמדובר על מערכת שמזינה את עצמה. בעוד התפקיד של ספורטאי העל הוא להביא תוצאות למועדון, המועדונים מעניקים להם את התמיכה והמסגרת. כאשר אוהדים של המועדון רוכשים את המוצרים שלו, הם מסייעים לו להגדיל הכנסות.
לאחר מכן, הכנסות אלו מתורגמות לשיפור בביצועים של הקבוצה. כך ההשקעה חוזרת לאוהבים והמעגל חוזר כל עונה וכל משחק מחדש.
רוצים לקרוא עוד?>>arrived.co.il