מהו קהל היעד כאשר מוכרים מוצרים לתינוקות ואיך מומלץ לפנות אליהם?

מה מחכה לכם במאמר?
מוצרי תינוקות

הדרך הכי טובה לפנות להורים היא להסביר להם מה התועלת של מוצרים שונים גם עבורם וגם עבור התינוק. במאמר הבא נסביר כיצד פונים להורים ומה עלינו להדגיש בהצעת המכר. 

תחילה נבדיל בין שני קהלי יעד- קונה וצרכן:
הצרכן הוא אותו אדם שמשתמש במוצר, שצורך אותו, ומכאן נקרא "צרכן". הקונה לעומת זאת הוא זה שמבצע את פעולת הקניה ורוכש בפועל את המוצר. במקרה הזה הצרכן הוא התינוק וקהל היעד כאשר מוכרים מוצרים לתינוקות הוא כמובן ההורים שלהם. מלבד ההורים, אפשר להזכיר גם את בני המשפחה מהמעגל המורחב, את הסבא והסבתא וכמובן את החברים שרוצים אחת לתקופה מסוימת להגיע לביקור ולהביא איתם מתנה. במקרים כאלה, כדאי מאוד להדגיש את התועלת של מוצרי תינוקות שונים ואת איכותם.

כך משווקים נכון מוצרי תינוקות

מוצרים מכל סוג ובהם אוניברסיטה לתינוק, צעצועים, עגלות-תינוק, עריסות, לולים, מוצצים או משחקי פיתוח ויצירה דורשים שיווק נכון. השיווק של מוצרים כאלה לא יכול להתייחס למשל רק למחיר, כי עליו להפנות את תשומת הלב של קהל היעד (ההורים) ליתרונות הפרקטיים. אם רוצים לשכנע הורים לילדים, צריכים להסביר להם מה התועלת של המוצר עבורם ועבור הילד שלהם. אם נשווק עגלת-תינוק למשל, נרצה להדגיש את הבטיחות של העגלה, את הנוחות שלה, את החומרים החזקים מהם היא עשויה ועוד.. 

באופן הזה, ניתן להפוך את המוצר לאטרקטיבי יותר בעיני ההורים ואף להגדיל את הסיכוי לכך שהם יסכימו לשלם על מנת לקנות אותו, שכן המחיר כאן משחק תפקיד פחות חשוב מהאיכות, שתשפיע באופן ישיר על התינוק. כמו כן, היתרון הוא שניתן לשווק כך את כל סוגי המוצרים ואף לעשות את זה אונליין באמצעות אתרי האינטרנט שיש בהם תמונות, סרטונים, דוגמאות, הדגמות וכן הלאה.

טיפ נוסף- כאשר נשווק להורים, נבקש לפנות אל הרגש ואל ההיגיון יחד. מצד אחד חשוב להדגיש את יעילות ובטיחות המוצר, את התרומה וההשפעה שלו על התינוק והתפתחותו, מצד שני, כאשר נפנה אל ליבם, ההורים יגיבו טוב יותר לפרסום ויהיו מעורבים בו יותר. 



לא כדאי לכם לפספס>>search-result.co.il

המלצת העורך

אודות Amazing

Amazing הינו פורטל תוכן המעניק לכם גישה חופשית לתכנים העדכניים ביותר בישראל, בכל תחומי החיים! כאן תוכלו ליהנות מתוכן עשיר שמתעדכן באופן יומיומי! מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף כתבה חדשה!

הרשמו לדיוור שלנו!

דילוג לתוכן