גברים ונשים שעובדים בתחום של אימוני כושר יכולים לפרסם את עצמם בשלל כלים דיגיטליים מתקדמים. במאמר הבא נציג את האפשרויות הקיימות ונסביר מה ההבדל ביניהן
בחירה נכונה של אסטרטגיית שיווק היא תנאי לניצול היתרונות של המרחב הדיגיטלי עבור מאמני כושר גברים ונשים. כאשר אנשים מחליטים שהם רוצים להתפרנס בתור מאמני כושר, אין ספק שהדבר הראשון שכדאי להם לעשות הוא לקדם ולשווק את עצמם. עם זאת, השיווק הדיגיטלי בתחום הזה לא בהכרח זהה לאופן שבו מיישמים אותו בתחומים אחרים.
כך תגיעו לקהל היעד הרלוונטי
הדבר הכי חשוב שאותו צריך לדעת על שיווק דיגיטלי בשביל לקדם מאמני כושר הוא שניתן לבצע פילוח מדויק. המטרה של פילוח מדויק היא להגיע לקהל יעד רלוונטי בלבד – כמו למשל לפי גיל המתאמנים, אזור המגורים שלהם, המצב הבריאותי, הרגלי החיים שלהם וכן הלאה.
במילים אחרות, גם מנועי החיפוש וגם הרשתות החברתיות מאפשרים לנו כיום לקדם את מאמן הכושר בצורה אפקטיבית וטובה יותר בהשוואה לכל תקופה אחרת בהיסטוריה. אם רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות של מאמן הכושר, כל שנדרש הוא לבחור באסטרטגיה המתאימה ולהגדיר את התקציב. לאחר מכן, משלבים בין כלי השיווק ורואים תוצאות מהר.
אל תפספסו>>highlight.org.il