האופן שבו מסדרים את המוצרים בחנות ישפיע על עגלת הקניות של הלקוחות. אז איפה כדאי לשים כל מוצר ומה זה אומר מבחינת הלבשה ובגדים? הנה כמה הצעות
סידור המוצרים בחנות הוא פקטור שמשפיע על הרווחים בסוף החודש והשנה. אם בעלי חנויות רוצים להגדיל את המכירות, הם חייבים לחשוב היטב איך לסדר אותן.
באופן עקרוני, צריך למשל לשים את המוצרים המבוקשים בסוף ובמקומות יחסית נסתרים – כי הלקוחות ממילא יגיעו ויחפשו אותם. אבל בדרך למוצרים האלה, שמים את כל המוצרים שהלקוחות פחות רוצים. כך מגדילים את הסיכוי שהלקוחות יכניסו לעגלה שלהם עוד כמה מוצרים, בין אם מדובר על מוצרי חובה או מותרות.
מה הקשר בין סידור החנות לסוג המוצרים?
כמובן שכל סוג של חנות מסדרים גם לפי המוצרים שהיא מוכרת. מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו כדאי לסדר חנות שבה מוכרים רק לבני נשים או פרטי הלבשה תחתונה סקסית לבין האופן שבו מסדרים חנות ירקות, פירות או צעצועים.
במילים אחרות, בעלי חנויות צריכים לדעת מה חשוב ללקוחות שלהם. אם מכינים היטב את שיעורי הבית, לא תהיה בעיה להפוך את הממצאים לשיטת עבודה ולסדר את החנות כך שהביקור בה יהיה רווחי ומועיל.
כנסו לקרוא עוד>>fresh.org.il